Jos haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseen tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä yhteyshenkilöösi. Jos et saa yhteyshenkilöä kiinni voit lähettää palautteen myös toimisto@capse.fi
Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai työntekijöiltämme saamaasi palveluun ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/työntekijän kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä.
Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisen käsiteltäväksi.
Jos olet tyytymätön Capsen tuottamaan palveluun, voit ottaa yhteyttä myös tällä lomakkeella. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Kuluttajariitalautakunnan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.
Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.
Pääkonttori
Kimalaisentie 12
01490 Vantaa
toimisto@capse.fi
020 741 8979
_________